PdfGrabber Pro | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت پی دی اف PdfGrabber Pro 8.0.0.8

PdfGrabber یک ابزار کاملا حرفه ای برای آن دسته از افرادی است که می خواهند فایلPDFخود را بدون هیچگونه مشکلی و حذفیاتی به سایر فرمت ها تبدیل کنند .یعنی با این نرم افزار می توانید بدون هیچ گونه درد سری فرمت فایل خود را عوض کنید البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که فرمتتان باید PDF باشد بسیاری از نرم افزار ها در این دسته پس از تبدیل فرمت مشکلات بسیاری مانند حذف شدن برخی عکس ها ، ت و … بوجود می آورند که در برخی مواقع موجب بی استفاده شدن فایل تبدیل شده می شوند . اما PdfGrabber یک نرم افزار قابل اعتماد است که فایل های PDF شما را به بهترین حالت ممکن و بدون هیچ تغییری به سایر فرمت های قابل ویرایش و یا بر عکس تبدیل می کند بدون هیچ گونه حذفیات می توان گ

فت این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار ها برای انجام این کار ها است یعنی تبدیل فرمت از PDF به دیگر فرمت ها. از قابلیت های مفید و کاربردی این نرم افزار می توان به قابلیت انتخاب قسمت مشخصی برای تبدیل و یا کل صفحه و یا فایل PDF اشاره کرد که در بسیاری از مواقع نه تنها می تواند در وقت شما صرفه جویی کند بلکه مدیریت فایل تبدیل شده بسیار ساده تر می کند . این نرم افزار قادر است تا فایل هایلینک ها ، فونPDF را فونت خود فایل به تمامی فرمت های مختلف مانند XLS, DOC, RTF, TXT, DXF /autocad, PowerPoint و … و البته بدون افت کیفیت تبدیل کند .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب

Kaspersky Virus Removal Tool | تاپ 2 دانلود

دانلود آنتی ویروس قدرتمند و معروف Kaspersky Virus Removal Tool 11.0.1.1245

آپدیت شده تا تاریخ ۰۲٫۰۲٫۲۰۱۴

امروزه امنیت سیستم ها به یکی از مهمترین چیز ها در دنیا تبدیل شده است. ویروس ها ، تروجان ها ، نرم افزار های جاسوسی ، فایل های مخرب و … از جمله عواملی هستند که هر روز و هر ساعت کامپیوتر کاربران را تحدید خواهد کرد . در این بین نرم افزار های مختلفی توسط کمپانی های بزرگ نیز منتشر شده است که قادرند شما را از این ویروس ها حفظ کنند . Kaspersky یکی از بهترین و معتبر ترین کمپانی های ارائه دهنده نرم افزار های امنیتی است که در این ساعت در وبسایت تاپ ۲ دانلود نرم افزار Virus Removal Tool این کمپانی را برای شما آماده کرده ایم . این نرم افزاریک نرم افزار ساده برای شناسایی و پاکسازی ویروس ها ، بد افزار ها ، نرم افزار ها جاسوسی ، تروجان ها و … است که می تواند تمامی این موارد را در سریعترین زمان ممکن شناسایی و پاکسازی کند . در صورت عدم پاکسازی فایل می تواند آن را به صورت محافظت شده در پوشه ای نگه دارد و اجازه نفوذ آن را به خارج ندهد تا ویروس قادر به آلوده کردن باقی سیستم نباشد . این نرم افزار به صورت قابل حمل بوده و مناسب برای افرادی است که قادر به نصب آنتی ویروس بر روی سیستم خود ندارند و یا سیستم آن ها آن قدر قوی نیست که بتواند وجود یک آنتی ویروس قدرتمند را به صورت همیشگی بر روی سیستم تحمل کند .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب

iSpy | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار تبدیل وبکم کامپیوتر یا لپ تاپ به دوربین امنیتی iSpy 5.7.8.0

iSpy 5.7.8.0 نرم افزار امنیتی بسیار جالبی می باشد که خواهد توانست به شما در شناختن افرادی فضولی که از سیستم شما و یا اتاق شما در زمانی که شما نیستید استفاده می کنند ، کمک می کند . این نرم افزار می تواند تا در صورت شناسایی حرکت و یا هرگونه صدایی اقدام به ضبط تصویر و صدا کند . این نرم افزار از چندین میکروفون و وبکم و... پشتیبانی می کند و تمامی فایل های تصویری و صوتی ضبط شده به صورت کم حجم ذخیره شده و در هر زمانی قابل دسترس برای شما می باشد . شما خواهید توانست تا زمان مشخصی را برای نرم افزار تعیین کنید تا در آن زمان نرم افزار به صورت آماده باش در بی آید و وظیفه خود را انجام دهد . همچنین این نرم افزار به صورت متن باز ( Open Source ) ارائه شده است و شما می توانید در صورت نیاز پلاگینی برای خود بنویسید و یا نرم افزار را به صورتی که نیاز دارید تغییر دهید .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب

نسخه نهایی مرورگر محبوب و قدرتمند Opera Web Browser 19.0.1326.56

مرورگر محبوب و بسیار قدرتمند  Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و Internet expelorer  رقابت داشت که با روی کار آمدن غول گوگل یعنی مرور گر قوی و محبوب گوگل کروم با کاهش قابل توجه کاربران مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفتی  ها خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبایش کم ندارد و میتواند به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند امیدوارم از این نرم افزار لذت ببرید.

 

Opera نسخه نهایی مرورگر محبوب Opera Web Browser 19.0.1326.56

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب

محدود کردن و مراقبت از کودکان با استفاده از نرم افزار تخصصی Salfeld Child Control 2014 14.601

آیا می خواهید کودک خود را در  بازی کردن کنترل کنید؟

بسیاری از والدین هستند که از دست کودک خود خسته شده اند و می خواهند کودک خود را کنترل کنند اگر شما هم از این دسته از والدین هستید در نم افزار Salfeld Child Control  با ما همراه باشید Salfeld Child Control نام  نرم افزاری مخصوص والدین و کسانی است که میخواهند کامپیوتر خود و کودکانشان  را کنترل کنند ، می باشد. باتوجه به گسترش روز افزون اینترنت و استفاده از کامپیوترها لازم است کنترل فرزاندن در دنیای مجازی مورد بررسی قرار بگیرد و همچنین جهت حضور آنها در دنیای وب تمهیداتی اندیشه شود و محدودیت های به سود آینده ها اندیشده شود. نرم افزار Salfeld Child Control میتواند والدین را در این زمینه یاری کند. کار با نرم افزار بسیار ساده است. کاربر اصلی میتواند برای استفاده از کامپیوتر محدودیت قائل شود و از نظر زمانی آن را محدود کند. استفاده از اینترنت نیز میتواند به همین صورت باشد. شاید برخی به میزان استفاده بازی ها و نرم افزاری خاص توسط فرزندان حساسیت داشته باشند. توسط این نرم افزار میتواند زمان استفاده از یک فایل ex اجرای که میتواند شامل بازی یا نرم افزاری خاصی باشد ، محدودیت زمانی قائل شد. همچنین میتوانید زمان حضور کاربر را در وبسایت اینترنتی خاصی با توجه به آدرس urlآن محدود نمایید. علاوه بر اینها کاربر اصلی میتواند به ایجاد لیست سیاه سایت های اینترنتی اقدام کند یعنی محدودیت های غیر قابل تصوری برای فرزندانشان ایجاد کنند و جلوی رفتن فرزندانشان به سایت های غری مجاز با استفاده از فیلتر شکن ها را بگیرند و سایت های مورد نظر را بلوک کرده و از باز شدن آنها جلوگیری کند. در این واقع این قابلیت فیلترینگ خانگی خواهد بود. امکان فیلتر کردن کلماتی خاصی برای جلوگیری از باز شدن و جستجوی آنها نیز یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار می باشد. قابلیت بلوک کردن دانلود و به اشتراک گذاری فایل ها نیز میسر می باشد. همچنین کاربر اصلی با این نرم افزار میتواند تنظیمات ویندوز را در جهت خواسته خود تغییر دهد. بعد از پایان محدودیت های قائل شده ، کامپیوتر قفل یا خاموش خواهد شد. به این ترتیب نیازی به درگیری با فرزندان نخواهد بود. همچنین این نرم افزار از تمامی عملکرد کاربر و گزارش تهیه خواهد کرد و میتواند آنها را به ایمیلی خاص ارسال نماید. قابلیت قفل کردن برخی از فولدرهای شخصی درون هارد دیسک نیز میسر خواهد بود. برای هر روز هفته میتوان محدودیت های خاصی تعیین کرد و همچنین میتوان برای استفاده از سایت ها و نرم افزارهای مفید محدودیت ها را خواهد شکست.

 

Salfeld Child Control محدود کردن و مراقبت از کودکان Salfeld Child Control 2014 14.601

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب

ویرایش حرفه ای فایل های مالتی مدیا شما  با استفاده ازSony Vegas Movie Studio Platinum 13.0 Build 878

مونتاژ ویدویی، میکس صدا و خلق منو برای DVD ها اعمالی هستند که در یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد گردهم آمده اند. Vegas Movie Studio HD Platinum نرم افزاری است که تمام نیازهای شما را برای تولید فیلم های با کیفیت بالا، کلیپ ها و دی وی دی های جشن های مختلف و … فراهم می سازد. شما در کنار تدوین راحت ویدئو های خود قادرید تا حاصل کار خود را در هر فرمتی حتی High-definition HDV و Sony AVCHD تولید کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با ترکیب کلیپ ها، تصحیح رنگ ها و ترکیب صداها به فیلم مورد نظر خود در این استودیو دست یابید و همچنین با مجتمع کردن تکنیک های ویژه برای DVD ها و در اختیار قرار دادن خروجی های چندگانه حتی برای ارسال به صورت آنلاین، پروژه خود را همانطور که متقاضی می خواهد تحویل بدهید. نرم افزار Vegas Movie Studio در عین سادگی ویدئوهای شما را ویرایش خواهد کرد کند. و بهتر از همه این است که این نرم افزار یک ادیتور کاملاً real-time است. در این نرم افزار اصلاً مهم نیست که شما چه تغییراتی روی فیلم ها و عکس های خود ایجاد کرده اید چون که اصل مدیای شما بدون هیچ تغییر و افزودن افکتی باقی می ماند. Vegas Movie Studio این آزادی را به شما می دهد تا بدون داشتن دلهره نسبت به رخ دادن اشتباهات، وبا خیال راحت و آسوده به کار میکس و مونتاژ حود ادامه دهید.

 

Sony Vegas Movie Studio Platinum ویرایش حرفه ای فایل های مالتی مدیا با Sony Vegas Movie Studio Platinum 13.0 Build 878

 

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب

شرکت Alien Skin به تولید نرم افزارهای روتوش و ویرایش و زیباسازی تصاویر معروف است و نرم افزارهای بسیار  زیادی در این زمینه تولید میکند. تیم ما اقدام به انتشار مجموعه نرم افزاریی از این شرکت برای سیستم عامل مک نموده است. در این بسته نرم افزارهای Blow Up, Bokeh, Skin Eye Candy ,Exposure و Snap Art وجود دارد که تماماْ مربوط ویرایش عکس و مربوط به روتوش صورت و چهره می باشد. امیدواریم کاربران مک در ایران از این نرم افزارها بتوانند به حوبی استفاده کنند.

 

Alien Skin Photo Bundle نرم افزارهای ویرایش و رتوش عکس Alien Skin Photo Bundle 2014 برای مک

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب

اپلیکیشن KitCamera یک نرم افزار خارق العاده و بسیار حرفه‌ای با امکانات بسیار زیاد برای عکاسی در آیفون و آیپد و آیپاد است. از جمله امکانات این نرم افزار می‌توان به افکت‌های زنده در حین عکاسی، ۱۶ لنز (افکت) گوناگون، ۵۱ نوع متفاوت برای فیلم‌برداری، ۴۰ قاب متنوع برای متفاوت کردن عکس‌های شما، مدیریت exposure و white balance به‌طور زنده و در حین عکاسی و… این اپلیکیشن دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است که می‌تواند به‌تمامی نیاز‌مندی های شما پاسخ دهد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیز  نیاز دارید.

 

kitcamera عکاسی حرفه‌ای با کمک KitCamera 2.1.2   آیفون و آیپد

 

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:, | 17:2 | نویسنده : عاشق خسته |

همانطور که میدانید سیستم عامل آندروید برای گوشی های موبایل و تبلیت ها روزبروز در حال گسترش است و بازی ها و برنامه های زیادی و به طور کل اپلیکشین های زیادی برای این سیستم عامل که بر روی گوشی ها و تبلیت غوغا میکند ، طراحی می شود. اگر گوشی یا تبلت آندروید ندارید و یا اگر میخواهید بازی ها و برنامه های آندروید را تست کنید یا در ویندوز تجربه نماید ، میتوانید از نرم افزار YouWave for Android استفاده کنید. این نرم افزار بسیار کاربردی اپلیکشن های طراحی شده ویژه آندروید را روی ویندوزهای XP/Vista/7 اجرا خواهد کرد. تمامی اپلکیشن ها دقیقا مشابه گوشی های موبایل و تبلت ها اجرا خواهند شد. باتوجه به شبیه سازی عملکرد کارت SD و همچنین  امکان انجام بازی های آنلاین چندنفر و وجود کلیدهای کنترلی در محیط برنامه به منظور استفاده آسان تر ، تمامی باعث می شود که این نرم افزار باعث اجرای اپلیکشن مشابه یک گوشی آندروید باشد. نسخه جدید این نرم افزار از Android 4.0 ICS و Android 2.3 Gingerbread پشتیبانی می کند.

 

youwave for android اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با YouWave for Android 4.1.0

 

 

برای اجرا اپلیکشن ها در ویندوز ، فایل برنامه با پسوند apk را دورن فولدر android apps که در زیر مسیر آن درج شده انتقال دهید و سپس برنامه ی YouWave for Android رو اجرا کنید. در محیط نرم افزار ، سمت چپ و بالا اپلیکشن های مورد نظر دیده خواهد شد.

در ویندوز ۷:

C:/Users/نام کاربری شما/youwave/android apps

 

در ویندوز XP :

 C:/Documents and Settings/نام کاربری شما/youwave/android apps

 

password اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با YouWave for Android 4.1.0 پسورد فایل: www.downloadha.com

download اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با YouWave for Android 4.1.0 لینک دانلود – 157.09 مگابایت | لینک کمکی

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:, | 18:8 | نویسنده : عاشق خسته |

WindowsAndroid با این برنامه ی کاربردی می توانید نرم افزارهای و بازی های آندروید را برروی سیستم عامل ویندوز اجرا نمایید . این برنامه از نسخه ی ۴.۰.۳ آندروید پشتیبانی می کند . نکته جالب توجه در WindowsAndroid اجرای طبیعی اندروید برروی هسته ویندوز به جای لینوکس است. یعنی تیم Socketeq توانسته‌اند اندروید را برای اجرا شدن برروی ویندوز پورت کنند و بدون نیاز به شبیه‌ساز این امر میسر شده است. به این ترتیب اپلیکیشن‌های اندروید به صورت کاملا طبیعی و بدون مشکل در ویندوز قابل اجرا خواهند بود.جالب اینجاست که اگر سایز پنجره این برنامه را تغییر دهید بین رابط کاربری تلفن و تبلت سویچ می‌شود و به این ترتیب هر دو رابط را برروی ویندوز تجربه خواهید کرد. WindowsAndroid به خوبی از ماوس و کی برد نیز پشتیبانی می‌کند.

 

WindowsAndroid اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با WindowsAndroid 4.0.3

 

 

 

password اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با WindowsAndroid 4.0.3 پسورد فایل: www.downloadha.com

download اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با WindowsAndroid 4.0.3لینک دانلود – 64.8 مگابایت | لینک کمکی

 

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:, | 18:6 | نویسنده : عاشق خسته |

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

winrar دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا  WinRAR 5.01 Final

 

 

 

 

 

password دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا  WinRAR 5.01 Finalرمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا  WinRAR 5.01 Final لینک دانلود – 3.6 مگابایت لینک کمکی

 

 

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:, | 17:47 | نویسنده : عاشق خسته |

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد. قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود. دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار Download Accelerator Plus Premium: – سازگاری با مرورگرهای معروف نظیر فایرفاکس،کروم، اپرا و اینترنت اکسپلورر – افزایش سرعت دانلود تا ۳۰۰ درصد – تکه تکه کردن فایل ها برای افزایش سرعت دانلود – دارای قابلیت Pause & Resume – توانایی نمایش جزئیات کامل لینک های دانلود قبل از شروع دانلود – امکان نمایش ویدیوها تا بخشی که دانلود شده است – امکان نمایش محتویات فایل های زیپ – توانایی قفل کردن فایل های دانلود شده – دانلود از سایت های پخش آنلاین ویدیو و صوت – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸ – و…

 

Download Accelerator Plus دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium 10.0.5.7

 

 

 

 

 

password دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium 10.0.5.7رمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium 10.0.5.7 لینک دانلود – 13 مگابایت لینک کمکی

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:, | 17:46 | نویسنده : عاشق خسته |

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

|بدون مشکل دریافت اررور Fake Serial هنگام فعال سازی|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.18.9 Final

 

 

تغییرات اعمال شده در این نسخه :
Fixed a bug with erroneous dialup dialog
Added a workaround for Trusteer bug when it crashes IE

 

آموزش فعال سازی نرم افزار Internet Download Manager:

1) ابتدا دقت داشته باشید که حتما آنتی ویروس شما غیرفعال باشد تا از پاک شدن فایل فعال سازی نرم افزار جلوگیری شوید.

۲) حال فایل دانلود شده خود را از حالت فشرده خارج کنید.

۳) با استفاده از CTRL + ALT + DELETE به قسمت Task Manager و سپس بخش Processes رفته و فایل اجرایی IDMan.exe را پیدا کنید. روی آن راست کلیک کرده و گزینه End Process را انتخاب نمایید. (در صورت نبود این فایل اجرایی در لیست Processes به مرحله ۴ بروید)

۴) حال فایل اکسترکت شده در مرحله ۲ را باز کرده و فایل اجرایی موجود را نصب نمایید.

۵) پس از اتمام نصب، فایل Patch را به صورت Run As Administrator اجرا کنید و نرم افزار خود را پچ نمایید. حال به اجرای نرم افزار بپردازید.

توجه: در صورت دریافت اررور Could not found، محل نصب نرم افزار را به صورت دستی وارد نمایید. هنگامی که از شما درخواست جستجو برای فایل اجرایی نرم افزار شد، آن را تایید کنید و فایل اجرایی نرم افزار را که واقع در یکی از دو فولدر Program Files\Internet Download Manager یا Program Files(x86)\Internet Download Manager می باشد انتخاب نمایید و اجازه دهید نرم افزار پچ شود.

 

password آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.18.9 Final رمز فایل: www.downloadha.com

download آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.18.9 Final لینک دانلود – 5.71 مگابایت | لینک کمکی

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:, | 17:46 | نویسنده : عاشق خسته |

نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. دانلودها همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد. مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome مرورگر سریع و سبک کروم Google Chrome 31.0.1650.63

 

 

 

 

 

password مرورگر سریع و سبک کروم Google Chrome 31.0.1650.63رمز فایل: www.downloadha.com

download مرورگر سریع و سبک کروم Google Chrome 31.0.1650.63 لینک دانلود – 33.7 مگابایت لینک کمکی

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:, | 17:45 | نویسنده : عاشق خسته |

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

Mozilla Firefox  نسخه نهایی مروگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 26.0 Final

 

 

 

 

password  نسخه نهایی مروگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 26.0 Finalرمز فایل: www.downloadha.com

download  نسخه نهایی مروگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 26.0 Final لینک دانلود – 23 مگابایت | لینک کمکی

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:, | 17:44 | نویسنده : عاشق خسته |

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

 

Yahoo Messenger نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final

 

 

 

password نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final لینک دانلود – 17.4 مگابایت | لینک کمکی

 

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:, | 17:43 | نویسنده : عاشق خسته |

Windows Firewall Control برنامه ای کوچک اما با کاربرد بالا جهت گسترش عملکرد فایروال ویندوز و دسترسی سریع تر به گزینه های پر مصرف فایروال ویندوز می باشد. این نرم افزار در داخل ویندوز اجرا می شود و اجازه می دهد تا کاربر را به کنترل بهتر فایروال توانا سازد. این بهترین ابزار جهت مدیریت ساده و بی دردسر فایروال ویندوز در ویندوز ۸ ، ویندوز ۷ ، ویندوز ویستا و ویندوز سرور ۲۰۰۸ می باشد. این نرم افزار ۴ بخش اساسی را در اختیار کاربر قرار میدهد. High Filtering یا کنترل شدید که تمامی اتصالات خروجی و ورودی را مسدود می نماید. این تنظیم تمامی اتصالات را خواهد بست و عملاً سیستم هیچ اتصالی را پذیرا نخواهد بود. Medium Filtering یا کنترل متوسط که فقط اجازه دسترسی نرم افزارها و اتصالاتی را میدهد که داخلی باشد. بنابراین کاربر میتواند با استفاده از این بخش نرم افزارهایی که نمیخواهد به اینترنت متصل شود را بلاک می نماید. Low Filtering یا کنترل کم که همانند کنترل متوسط می باشد با دسترسی بیشتر به اتصالات داخلی و خارجی. No Filtering که اتصالات داخلی و خارجی تماماً تحت کنترل می باشد. 

 

windows firewall control کنترل بیشتر و آسان تر فایروال ویندوز Windows Firewall Control 4.0.2.0

 

 

 

 

 

password کنترل بیشتر و آسان تر فایروال ویندوز Windows Firewall Control 4.0.2.0رمز فایل: www.downloadha.com

download کنترل بیشتر و آسان تر فایروال ویندوز Windows Firewall Control 4.0.2.0 لینک دانلود – 1 مگابایت لینک کمکی

 

 

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:, | 17:42 | نویسنده : عاشق خسته |

نرم‌افزار SquareHome یک لانچر برای گوشی‌های اندروید است که محیط موبایل شما را شبیه به محیط Windows 8 می‌کند. امکان ایجاد کاشی‌ها یا Tileهای معروف در Windows 8 برای اپلیکیشن‌ها یا ویجت‌های شما وجود دارد. می‌توانید اندازه‌ی کاشی‌ها را تغییر دهید و جای آن‌ها را نیز در صفحه مشخص کنید. لطفاً‌ توجه کنید برای نصب این لانچر نیاز به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

squarehome android لانچر SquareHome beyond Windows 8 1.2.6   اندروید

 

 

password لانچر SquareHome beyond Windows 8 1.2.6   اندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download لانچر SquareHome beyond Windows 8 1.2.6   اندروید  لینک دانلود – 400 کیلوبایت | لینک کمکی

 

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:, | 17:41 | نویسنده : عاشق خسته |

Yamicsoft Windows 8 Manager نرم افزاری قدرتمند و کامل برای بهینه سازی ، تعمیر ، پاکسازی و افزایش سرعت ویندوز ۸ می باشد. ویندوز ۸ جدیدترین ویندوز مایکروسافت است. کاربر به کمک نرم افزار با انجام فرایندهایی باعث افزایش سرعت ویندوز و رفع خطاها خواهد شد ، همچنین نرم افزار با ارائه پیشنهاداتی و انجام آنها توسط کاربر ، امنیت سیستم را افزایش خواهد داد. به طور کلی نرم افزار دارای ۶ اصلی بخش Information ، Optimizer ، Cleaner ، Customization ، Security ، Network و بخشی به نام Misc. Utilities است که ابزارهای مختلف در آن قرار دارد. در ادامه مطلب بخش های این نرم افزار را به طور مفصل توضیح داده ایم. Information : در این بخش کاربر میتواند اطلاعات جامعی در رابطه با سخت افزارهای سیستم و همچنین اطلاعاتی در رابطه با ویندوز خود داشته باشد. همچنین میتواند کلید مربوط به ویندوز نرم افزارهای آفیس را مشاهده کنید. برنامه های در حال اجرا را بررسی کند. Optimizer : بخش بهینه سازی مسلما برای بهینه سازی و در نتیجه افزایش سرعت ویندوز می باشد. افزایش سرعت خاموش و روشن شدن ویندوز ، افزایش سرعت قطعات سخت افزاری ، کنترل برنامه های استارت آپ ، غیرفعال کردن پروسه های غیرضروری سیستم ، بررسی برنامه های در حال اجرا و غیرفعال و فعال کردن انها و… Cleaner : بخش پاکسازی در واقع شامل تمامی امکانات جهت پاکسازی است. از پاک کردن کامل نرم افزارهای نصب شده گرفته تا پاکسازی رجیستری. همچنین پاکسازی فایل های اضافی و شبیه به هم هارد دیسک ، پاکسازی فایل های اضافی اینترنتی ، پاکسازی لاگ فایل ها و… . پاکسازی رجیستری در جهت حذف ورودی ها نامعتبر است و باعث بهبود عملکرد ویندوز خواهد شد. یکپارچه سازی رجیستری نیز در این بخش واقع شده باعث تنظیم رجیستری ویندوز خواهد شد. در ضمن امکانی نیز برای حذف آیکون های بدون استفاده دسکتاپ تعبیه شده است. Customization : بخشی برای شخصی سازی تنظیمات ویندوز تغییر منوها و این قبیل کارهاست. توسط این بهش میتوانید کلیدهای میانبر طراحی کنید ، کارکرد برخی کلیدها را تغییر دهید ، منو کلیک راست را ویرایش کنیدو… Security : توسط این بخش ضمن انجام تنظیماتی که باعث افزایش امنیت ویندوز خواهند شد ، میتوانید به محدود کردن استفاده از نرم افزارها اقدام کنید و فایل ها و فولدرها را قفل نماید. امکان بازیابی فایل های حذف شده نیز امکان پذیر است. همچنین میتوانید محل فایل های سیستمی را تغییر دهید تا از دسترس هکران و افراد دور باشد. Network : مجموعه ابزارهایست برای تنظیمات شبکه و اینترنت و افزایش سرعت اینترنت با امکاناتی جهت ویرایش هاست فایل ها و…

 

win8manager بهینه سازی اختصاصی ویندوز ۸ با نرم افزار Windows 8 Manager 2.0

 

 

 

 

 

password بهینه سازی اختصاصی ویندوز ۸ با نرم افزار Windows 8 Manager 2.0 رمز فایل: www.downloadha.com

download بهینه سازی اختصاصی ویندوز ۸ با نرم افزار Windows 8 Manager 2.0  لینک دانلود – 11.6 مگابایت لینک کمکی

 

 

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:, | 17:39 | نویسنده : عاشق خسته |

Windows 7 Manager نرم افزاری ویژه با تمامی امکانات یک نرم افزار بهینه سازی برای بهینه سازی و افزایش سرعت کارایی و رفع مشکلات سیستمی ویندوز ۷ می باشد. این نرم افزار تخصصی دارای بخش های فراوانی است که شاید در کمتر نرم افزار بهینه سازی ، بتوانید نمونه آنها را بیابید. از نظر ظاهری نرم افزار بسیار زیبا و ساده است و ابزارهای اصلی در تب ها قرار گرفته که امکانات هرکدام در هر تب قرار گرفته اند. این نرم افزار به طور کل دارای بخش های Optimizer, Cleaner, Customization, Security, Network and Misc. Utilities که به ترتیب بهینه ساز ، پاک کننده ، سفارشی ساز ، امنیتی ، شبکه و دیگر ابزارها نام دارند. در بخش بهینه سازی ابزارهای جهت افزایش سرعت ویندوز در بارگزاری و خاموش شدن آن فراهم شده است. این فرایند میتواند با غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری و جلوگیری از اجرای پروسه های نامعتبر انجام شود. در بخش پاکسازی نرم افزار نمودارهایی را از وضعیت هارد دیسک شما نمایش میدهد. میتواند فایل های هرز و تکراری را پیدا کنید و آنها را حذف نمایید. در همین بخش ابزاری برای پاکسازی رجیستری ویندوز وجود دارد که مسلما از بخش های اصلی نرم افزار محسوب می شود . این بخش نسبت به پاکسازی و تعمیر رجیستری ویندوز می پردازد و ورودی های نامعتبر که باعث ایجاد رخنه امنیتی و کاهش سرعت ویندوز می شود را از بین می برد. همچنین با یکپارچه سازی رجیستری باعث بهبود عملکرد آن می شود. در بخش سفارشی سازی ، ابزارهایی جهت سفارشی سازی کردن ظاهر و تنظیمات ویندوز ۷ قرار دارد. میتوانید منوها را تغییر دهید و همچنین بخش های جدیدی را به پنجره ها اضافه کنید. همچنین تنظیمات مخفی ویندوز ۷ در این بخش برای شما نمایان خواهد شد. در بخش امنیتی تنظیمات امنیتی بهتری برای افزایش امنیت محیط کاربری ویندوز از جمله دسکتاپ و هنگام روشن شدن ویندوز ۷ در اختیارتان قرار خواهد گرفت. همچنین امکان قفل کردن فایل ها نیز در این بخش تعبیه شده است. در بخش شبکه نیز ، ابزارهایی برای افزایش و بهینه سازی سرعت شبکه و اینترنت فراهم است و در بخش دیگر ابزار دیگر ابزارهای متفرقه زیادی وجود دارد بهتر است با تجربه این نرم افزار پی به آنها ببرید!

 

windows 7 manager بهینه سازی ویژه ویندوز ۷ با نرم افزار Windows 7 Manager 4.3.6

 

 

 

 

 

password بهینه سازی ویژه ویندوز ۷ با نرم افزار Windows 7 Manager 4.3.6رمز فایل: www.downloadha.com

download بهینه سازی ویژه ویندوز ۷ با نرم افزار Windows 7 Manager 4.3.6 لینک دانلود – 11.1 مگابایت لینک کمکی

 

 

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:, | 17:38 | نویسنده : عاشق خسته |

Adobe Photoshop CC یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست. ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود. تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ CC اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.

Adobe Photoshop CC 14.2 Final (LS20)

Adobe Photoshop CC دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ Adobe Photoshop CC 14.2

 

 

 

 

password دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ Adobe Photoshop CC 14.2رمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ Adobe Photoshop CC 14.2 لینک دانلود قسمت اول– 500 مگابایت 

download دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ Adobe Photoshop CC 14.2 لینک دانلود قسمت دوم– 500 مگابایت 

download دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ Adobe Photoshop CC 14.2 لینک دانلود قسمت سوم– 294 مگابایت 

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:, | 16:46 | نویسنده : عاشق خسته |

AKVIS Magnifier نرم افزار قدرتمند برای افزایش رزولشون عکس ها با کمترین کاهش کیفیت می باشد. مسلما نباید توقع داشت که افزایش رزولشون یک عکس بدون کاهش کیفیت تصویر همراه باشد ، ولی AKVIS Magnifier با متدهای پیشرفته ای که دارد ، کمترین کاهش کیفیت را در افزایش رزولشون یا اندازه عکس ها خواهد داشت. این نرم افزار با بررسی پیکسل به پیکسل عکس ها ، افزایش رزولوشن را به صورت اساسی انجام میدهد و هر مرحله را با شفاف سازی و تنظیم وضوح هر پیکسل انجام خواهد داد. این نرم افزار میتواند عکس هایی که از اینترنت با رزولوشن پایین دانلود می نماید را به عکس های بزرگتری تبدیل کند. افزایش رزولشون تا ۳۰ هزار پیکسل امکان پذیر خواهد بود و dpi تصاویر تا ۳۰۰dpi نیز پشتیبانی می شود. همچنین این نرم افزار میتواند همزمان چندین عکس را مورد پردازش و افزایش رزولوشن قرار دهد.

 

AKVIS Magnifier افزایش اندازه عکس بدون کاهش کیفیت AKVIS Magnifier 7.1.1071

 

 

 

 

 

password افزایش اندازه عکس بدون کاهش کیفیت AKVIS Magnifier 7.1.1071رمز فایل: www.downloadha.com

download افزایش اندازه عکس بدون کاهش کیفیت AKVIS Magnifier 7.1.1071 لینک دانلود نسخه ۳۲ بیت – 53 مگابایت لینک کمکی

download افزایش اندازه عکس بدون کاهش کیفیت AKVIS Magnifier 7.1.1071 لینک دانلود نسخه ۶۴ بیت – 73 مگابایت لینک کمکی

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:, | 16:41 | نویسنده : عاشق خسته |

Google Chrome | تاپ 2 دانلود

دانلود مرورگر گوگل کروم Google Chrome 32.0.1700.76 Final

Chrome را می توان یکی از پر طرفدار ترین مرورگر های امروزه دانست که در رقابت با Firefox سعی می کند امکانات بهتر و بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد تا بتواند کلیه کاربران را به خود اختصاص دهد . این مرورگر که توسط یکی از غول های اینترنتی و نرم افزاری دنیا یعنی گوگل منتشر شده است به شما این امکان را می دهد تا وبگردی لذت بخشی را در اینترنت تجربه کنید . محیطی ساده و به دور از پیچیدگی و در کنار آن امکانات بسیار عالی این تجربه را برای شما بیش از بیش لذت بخش می کنند . از امکانات مهم این نرم افزار می توان به Pop-UP Blocker اشاره کرد که امروزه با وجود پاپ آپ های مختلف در وبسایت ها به یکی از دوست داشتنی ترین امکانات برای کاربران تبدیل شده است . و البته امنیت و سرعت بارگذاری این مرورگر که یکی از مهمترین عوامل برای هر مرورگری است که این کروم تا به حال به بهترین شکل از پس این وظیفه بر آمده است . اگر به دنبال یک مرورگر ساده و در عین حال با امکانات می گردید ، لحظه ای در دانلود این مرورگر درنگ نکنید .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Google Chrome :

سرعت بالا در بارگذاری .

امنیت بالا .

قابلیت Pop-UP Blocker .

قابلیت اضافه کردن پوسته های زیبا و مختلف .

قابلیت Tabbed Browsing .

جلوگیری از Spy-Ware ها .

پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی های طراحی وب .

و … .

 

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود
سازندهسازنده: Google

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : دو شنبه 30 دی 1392برچسب:, | 6:51 | نویسنده : عاشق خسته |

اپلیکیشن Archos Video Player یک پخش‌کننده‌ی حرفه‌ای ویدیو برای گوشی‌های اندروید است. از جمله امکانات موجود در این اپلیکیشن، دانلودر زیرنویس‌های فیلم‌ها از طریق خود برنامه و همچنین قابلیت دسته‌بندی ویدیو‌های شما در فولدرها است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

archos video player android پخش ویدیو با Archos Video Player 7.5.30   اندروید

 

 

password پخش ویدیو با Archos Video Player 7.5.30   اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download پخش ویدیو با Archos Video Player 7.5.30   اندروید لینک دانلود – 7 مگابایت | لینک کمکی

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : جمعه 27 دی 1392برچسب:, | 16:26 | نویسنده : عاشق خسته |

Xara Web Designer Premium | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار طراحی وبسایت Xara Web Designer Premium 9.2.7.30974

Xara Web Designer نرم افزاریست که به شما این امکان را می دهد تا بدون در اختیار داشتن کوچکترین دانشی درباره برنامه نویسی و یا طراحی تحت وب بتوانید وبسایت خود را با کاملترین امکانات ممکن ایجاد کنید . یکی از مهمترین عواملی که باعث می شود کاربران نتوانند وبسایت خود را طراحی کنند نیاز به دانش برنامه نویسی است که توسط ایننرم افزار قدرتمند همچنین مشکلی را نخواهید داشت . این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا به صورت ساده دست به طراحی وبسایت بزنید در صورتی که حتی نیاز نباشد به کد های ایجاد شده نگاهی بی اندازید . این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا وبسایت خود را در سطحی بسیار حرفه ای و با امکاناتی عالی ایجاد کنید . اگر عدم داشتن دانش برنامه نویسی و طراحی مانعی بزرگ برای شما بوده پس این نرم افزار را از دست ندهید .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

ویژگی های نرم افزار Xara Web Designer :

بدون نیاز به دانش برنامه نویسی .

قابلیت ایجاد دکمه های زیبا .

قابلیت ایجاد منو .

قابلیت قرار دادن تصاویر در هر مکانی .

قابلیت ایجاد Pop-up .

قابلیت تعیین رنگ و اندازه متن ها .

محیطی ساده و قابل فهم .

و … .

تصویری از محیط نرم افزار Xara Web Designer :

Xara Web Designer Premium | تاپ 2 دانلود

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود نسخه X64 از لینک مستقیم : Direct Link

دانلود دانلود نسخه X86 از لینک مستقیم : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود
سازندهسازنده: Xara

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : سه شنبه 24 دی 1392برچسب:, | 10:38 | نویسنده : عاشق خسته |

SnapPea | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار مدیریت گوشی های آندروید SnapPea 2.69.0.5457

SnapPea نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید گوشی آندروید خود را به کامپیوتر متصل و از این طریق آن را مدیریت کنید . امکانات بالای نرم افزار SnapPea باعث شده تا هم اکنون به یکی از محبوبترین نرم افزار های موجود تبدیل شود . این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا گوشی آندروید خود را از طریق USB ، Wi-Fi و یا از سایر راه هایی که گوشی شما قابلیت اتصال دارد به کامپیوتر متصل کنید و به مدیریت فایل ها ، پیام ها و یا نرم افزارهای آن بپردازید . همچنین شما قادر خواهید بود از فایل های بک آپ تهیه کنید و یا لیست مخاطبین خود را ویرایش کنید . این نرم افزار به راحتی موبایل شمار ا شناسایی می کند و نیاز به نصب هیچگونه نرم افزار جانبی دیگری ندارید . اگر نیاز به یک نرم افزار مدیریت آندروید دارید ، این نرم افزار می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار SnapPea :

پشتیبانی از همه ی گوشی ها .

قابلیت ارتباط از طریق USB و Wi-Fi .

قابلیت مدیریت نرم افزار های نصب شده بر روی گوشی .

قابلیت مدیریت پیام ها .

قابلیت ویرایش و مدیریت مخاطبین .

قابلیت ایجاد نسخه پشتیبان .

قابلیت انتقال فایل .

قابلیت مدیریت فایل های ویدئویی و تصویری .

بدون نیاز به نصب نرم افزار های جانبی .

مدیریت آلارم .

مدیریت زنگ های گوشی .

و … .

تصویری از محیط نرم افزار SnapPea :

SnapPea | تاپ 2 دانلود

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: SnapPea

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : دو شنبه 23 دی 1392برچسب:, | 12:42 | نویسنده : عاشق خسته |

RAM Manager | تاپ 2 دانلود

 

دانلود نرم افزار مدیریت حافظه رم RAM Manager v6.0.4 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار مدیریت حافظه رم RAM Manager v6.0.4 برای اندروید

نوع بازی : مدیریت حافظه رم

ورژن بازی:۶٫۰٫۴

زبان: ENG 

نرم افزار:  برای اندروید۲٫۱ و بالاتر

حجم فایل : ۱ MB

اطلاعات برنامه :

نرم افزار RAM Manager Pro می تواند رم گوشی شما را بهینه سازی و سبب افزایش سرعت گوشی شود. برنامه در انواع گوشی ها تست شده است و اثرات فوق العاده آن به اثبات رسیده است و می توان آن را به عنوان سریع ترین بهینه سازی گوشی های اندرویدی دانست. همچنین این برنامه برای کسانی که گوشی های با رم پایین دارند بسیار مناسب و مفید می باشد.

جهت دانلود برنامه و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه ملب مراجعه نمایید…

برنامه نیازمند به روت میباشد.

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download  لینک های دانلود

 دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link 

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: -

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : دو شنبه 23 دی 1392برچسب:, | 11:51 | نویسنده : عاشق خسته |

TSR Watermark Image | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار واترمارک کردن تصاویر TSR Watermark Image 2.7.2.8

اگر دارای وبسایتی باشید و برای تصاویر آن زحمات بسیاری بکشید حتما تجربه کرده اید که این تصاویر توسط سایر وبسایت ها کپی شده و به نام خودشان تمام می کنند . یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از این کار واترمارک کردن تصاویر با لوگو و یا نام خودتان است . اگر بخواهید این کار را با نرم افزار های ویرایش تصاویر معمولی انجام دهید نیاز به مقداری وقت دارید در صورتی که نرم افزار هایی وجود دارند که می توانید این کار را به صورت حرفه ای تر و بسیار سریعتر انجام دهید . نرم افزار TSR Watermark Image یکی از این دسته نرم افزار ها است که با قابلیت ها و امکانات کامل خود به شما این امکان را می دهد تا یک واترمارک حرفه از لوگوی خود و یا نام خود روی تصاویر ایجاد کنید . تنظیمات بسیار بالای این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا هر حالتی به واترمارک خود بدهید . به عنوان مثال می توانید واترمارک خود را در بکگراند تصویر قرار دهید و یا آن را تا جای امکان کمرنگ کنید تا باعث پرت شدن حواس بیننده از عکس به آن نشود و یا باعث خرابی تصویر نگردد .
برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار TSR Watermark Image :

دارای قابلیت های بسیار .

قابلیت استفاده از عکس برای واترمارک .

قابلیت استفاده از متن برای واترمارک .

قابلیت کمرنگ کردن واترمارک .

امکان قرار دادن واترمارک در هر قسمتی از تصویر .

قابلیت تغییر سایز مستقیم تصویر قبل از واترمارک و ذخیره .

دارای تنظیمات متعدد .

کاملا رایگان .

پشتیبانی از چندین زبان .

و … .

تصویری از محیط نرم افزار TSR Watermark Image :

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link
منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود
سازندهسازنده: TSR

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, | 11:3 | نویسنده : عاشق خسته |

Evaer Video Recorder for Skype | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار Evaer Video Recorder for Skype 1.5.1.16

Evaer Video Recorder for Skype نرم افزاریست که به شما این امکان را می دهد تا به رحتی بتوانید تا تماس های تصویری خود را در مسنجر محبوب اسکایپ ضبط و ذخیره کنید . این نرم افزار به صورت مستقیم ویدئوی های ارسال شده و دریافت شده را دقیقا با همان کیفیت ذخیره کرده و شما شاهد هیچگونه افت کیفیتی نخواهید بود . همچنین با تغییر سایز پنجره تماس تغییری در ویدئوی ضبط شده صورت نمی گیرد و با همان کیفیت و اندازه اصلی ضبط خواهد شد . همچنین این امکان را دارید تا فایل صوتی مربوط به تماس ها را به صورت جدا در یک فایل MP3 ذخیره کنید . در کنار این امکانات ، قابلیت ضبط تماس های چند نفره تا حداکثر ۱۰ نفر را دارد . این نرم افزار تصاویر را با فرمت AVI ذخیره می کند .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

ویژگی های نرم افزار Evaer Video Recorder for Skype :

ضبط تصاویر با کیفیت بالا .

قابلیت ضبط صدا در فایل جدا به صورت MP3 .

قابلیت ضبط تماس های چند نفره تا ۱۰ نفر .

عدم تغییر اندازه تصویر در صورت تغییر اندازه پنجره تماس .

ذخیره ویدئو ها با فرمت AVI .

ذخیره ویدئوی اصلی و بدون از دست دادن هیچگونه ویدئویی .

ظاهری زیبا و کاربر پسند .

محیطی ساده و قابل فهم .

و … .

تصویری از محیط نرم افزار Evaer Video Recorder for Skype :

Evaer Video Recorder for Skype | تاپ 2 دانلود

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link
منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود
سازندهسازنده: Evaer

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, | 11:2 | نویسنده : عاشق خسته |

PDFCool Studio | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار مدیریت فرمت پی دی اف PDFCool Studio 3.84 Build 140110

PDFCool Studio نرم افزاری ساده اما با امکاناتی بسیار بالا و کاربردی است که به شما امکان مدیریت همه جانبه فایل های PDF را می دهد . به وسیله این نرم افزار قادر خواهید بود تا فایل های PDF را ویرایش کنید و یا فایل های PDFایجاد کنید . همچنین امکانات دیگری نظیر چرخاندن صفحه ها ، تبدیل فایل های PDF ، چند تکه کردن فایل های پی تی اف و … این نرم افزار را به یک نرم افزار کامل تبدیل می کند . شما قادر خواهید بود تا فایل های پی دی اف را به فرمت های متنی نظیر HTM ، DOC ، Excel و … تبدیل کنید . همچنین می توانید فایل های پی دی اف را به عکس تبدیل و آن ها را ذخیره کنید . اگر نیاز به یک نرم افزار همه کاره برای مدیریت فایل های PDF دارید این نرم افزار یکی از بهترین انتخاب های شما خواهد بود .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار PDFCool Studio :

تبدیل فایل های PDF به فرمت های Doc, JPG, Html, Text .

تبدیل فایل های DOC, HTM, PPT, Excel, DWG, JPG به PDF .

ایجاد فایل های PDF از صفحات وب .

قابلیت چرخاندن صفحات .

قابلیت تغییر اندازه صفحات .

ویرایش متن های داخل PDF .

ایجاد امضاء در PDF .

پشتیبانی از ویندوز های Windows XP, 2003, Vista, 7, 8 .

و … .

تصویری از محیط نرم افزار PDFCool Studio :

PDFCool Studio | تاپ 2 دانلود

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود
سازندهسازنده: PDFCool

alt="91773382717794384006.gif" />
تاريخ : شنبه 21 دی 1392برچسب:, | 10:36 | نویسنده : عاشق خسته |

Aurora Blu-ray Media Player | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار پخش بلوری Aurora Blu-ray Media Player 2.13.7.1463

امروزه بسیاری از ویدئو ها با کیفیت بسیار عالی بلوری ارائه می شود . اما مشکلی که این بین برای کاربرانی که ترجیح می دهند با کامپیوتر به پخش این فایل ها بپردازند و یا به هر دلیلی نیاز دارند تا اینگونه فایل ها را در ویندوز پخش کنند این است که همه ی نرم افزار ها قادر نیستند تا این کیفیت را به خوبی به نمایش در بیاورند . اما نرم افزار های مختلفی وجود دارد که کارشان تنها پخش فایل های بلوری است که این بین نرم افزار Blu-ray Media Player شرکت Aurora یک نرم افزار نام آشناست که با امکانات و قدرت بالای خود تمامی نیاز های کاربران را پاسخگو است . این نرم افزار قادر است تا فایل های بلوری را به صورت جدا و یا از روی دیسک های بلوری و حتی فایل ISO بلوری به نمایش در بیاورد . این نرم افزار را بدون شک می توان به عنوان یکی از بهترین نرم افزار بخش کننده فایل های Blu-Ray دانست .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 20 دی 1392برچسب:, | 15:30 | نویسنده : عاشق خسته |

Incomedia Website X5 | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار طراحی وبسایت Incomedia Website X5 10.1.2.42

به همراه مجموعه قالب های وبسایت

همیشه یکی از مشکلاتی که مانع این می شود تا کاربران بتوانند وبسایت خود را راه اندازی کنند عدم داشتن دانش برنامه نویسی کافی برای ایجاد یک وبسایت است . اما باید گفت که دیگر نیازی به داشتن دانش برنامه نویسی نیست . امروزه شرکت های بزرگی دست به تولید نرم افزار هایی می زنند که بدون داشتن دانشی درباره طراحی وب و یا زبان های برنامه نویسی به شما اجازه می دهند تا وبسایت ، وبلاگ و حتی فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید . در این بین نرم افزار Incomedia Website یکی از نرم افزار های معروف و عالی است که با امکانات بی نظیر خود به شما کمک می کند تا آنچه نیاز دارید بر روی یک وبسایت پیاده سازی کنید و یک وبسایت حرفه ای برای خود ایجاد کنید . ایننرم افزار دارای قالب های آماده ای است که می توانید برای وبسایت خود استفاده کنید که در نتیجه نیازی به یک طراح و هزینه های بسیار سنگین برای بدست آوردن یک قالب مناسب نخواهید داشت . اگر نیاز به ایجاد یک وبسایت برای خود دارید و یا علاقه بالایی به وبلاگ نویسی و حتی قصد ایجاد فروشگاه آنلانی دارید اما دانش برنامه نویسی در اختیار ندارید این نرم افزار را از دست ندهید .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 20 دی 1392برچسب:, | 15:29 | نویسنده : عاشق خسته |

WebcamMax | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار مدیریت وبکم WebcamMax 7.8.0.8

WebcamMax نرم افزاریست که به وسلیه آن می توانید وبکم خود را بر روی محبوبترین مسنجر های موجود مدیریت کنید . به کمک این نرم افزار می توانید تصاویری مانند کلیپ ، فیلم و سایر فایل های صوتی تصویری را به وسیله وبکم برای دوستان و آشنایانتان پخش کنید . این نرم افزار از تمام مسنجر های محبوب مانند MSN, ICQ, AIM, Skype, Camfrog, Paltalk, Yahoo Messenger و … پشتیبانی می کند . علاوه بر آن می توانید بر روی تصاویری واقعی و زنده افکت های مختلف ایجاد کنید و آن ها را به شکل جالبی به نمایش در بیاورید . این نرم افزار شامل بیش از ۱۵۰۰ افکت است که می توانید از آن ها در هر زمانی استفاده کنید . همچنین می توانید از شکلک های ظاهری که احساس شما را نمایش می دهند استفاده کنید .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 20 دی 1392برچسب:, | 15:22 | نویسنده : عاشق خسته |

ShotCut | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار ویرایش ویدئو ShotCut 14.01.10

امروزه نرم افزار های بسیاری برای ویرایش فایل های ویدئویی توسط کمپانی های معروف منتشر می شوند . این بین نرم افزار ShotCut هم یکی از عنوان های محبوب است که به صورت متن باز (open source) ارائه شده است به این معنی که شما خود می توانید برای این نرم افزار پلاگین های مختلف بنویسید و در گسترش آن بیشتر تلاش کنید . این نرم افزار امکاناتی کامل را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید ویدئو های خود را به صورت کاملا حرفه ای ویرایش کنید . همچنین امکانی نظیر ضبط ویدئو های آنلاین و یا وبکم به شما کمک می کند تا مستقیما ویدئوی خود را استخراج و ویرایش کنید . همچنین می توانید تصاویری با فرمت های BMP, GIF, JPEG, PNG, SVG, TGA, TIFF به ویدئوی خود اضافه کنید . اگر نیاز به یک نرم افزار ویرایش ویدئوی حرفه ای دارید ، این نرم افزار می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 20 دی 1392برچسب:, | 15:21 | نویسنده : عاشق خسته |

Auslogics Disk Defrag Pro | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار یکپارچه سازی هارد Auslogics Disk Defrag Pro 4.3.6.0

همیشه بعد از نصب و پاک کردن نرم افزار های مختلف و یا حتی فایل های معمولی و ساده سرعت سیستم کاهش می یابد و گاهی موجب آزار کاربر می شود . یکی از دلایل اصلی این کندی یکپارچه نبودن هارد است که همین امر موجب میشود سیستم برای خواندن اطلاعات روی هارد کند تر عمل کند زیا نظم و یکپارچه سازی بر روی آن انجام نگرفته است . خود سیستم عامل ویندوز این امکان را به شما می دهد تا بتوانید هارد خود را یکپارچه کنید ولی با توجه به این که این قسمت نمیتواند کارایی بسیار بالایی داشته باشد شرکت های مختلف دست به تولید نرم افزاری زدند تا این کار را به صورت تخصصی و با کیفیت و سرعت بسیار بالاتر انجام دهد . در این بین نرم افزار Disk Defrag شرکت Auslogics می تواند انتخابی بسیار مناسب باشد . این نرم افزار با قدرت و الگوریتم جدید و بسیار عالی خود هارد شما را در سریعترین زمان ممکن اسکن و سپس به سکپارچه سازی آن می پردازد . نتیجه این الگوریتم و اسکن دقیق افزایش بسیار چشمگیر سیستم شما خواهد بود به طوری که سرعت باز شدن درایو ها ، فایل ها ، فولدر ها به راحتی قابل احساس است . اگر مدت هاست که هارد خود را فرمت نکرده اید و کندی را بر روی سیستم خود حس می کنید این نرم افزار را امتحان کنید تا خود تفاوت را احساس کنید .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 20 دی 1392برچسب:, | 15:18 | نویسنده : عاشق خسته |

iMesh | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار دانلود موزیک iMesh 12.5.0.134600

iMesh نرم افزاری با آرشیوی مناسب و بزرگ است که می توانید در ان به جستوجوی موزیک و یا موزیک ویدئو های مورد علاقه خود پرداخته و آن ها را دانلود کنید . قابلیت های بسیار بالای این نرم افزار موجب شده تا این نرم افزار به یکی از محبوبترین نرم افزار ها برای طرفداران موسیقی شود . آرشیو این مجموعه به وسیله خود کاربران کامل و کاملتر می شود و شما نیز قادر خواهید بود تا آنچه را که در اختیار دارید با سایرین به اشتراک بگذارید . از دیگر امکانات این نرم افزار قابلیت گوش دادن آنلاین به آهنگ ها و دانلود و قابلیت ادامه دانلود آن است . این نرم افزار دارای جستجوی بسیار عالی و پیشرفته ای است که به وسیله آن می توانید با جستوجوی نام موزیک ، خواننده و … موزیک مورد نظر خود را پیدا کنید . اگر شما هم یکی از طرفداران موزیک و موسیقی هستید این نرم افزا را از دست ندهید .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:, | 12:36 | نویسنده : عاشق خسته |

USB Redirector | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار اتصال به USB از راه دور USB Redirector 6.1.1.2460

USB Redirector نرم افزاریست کاربردی که به وسیله آن قادر خواهید بود تا به USB خود در صورتی که به سیستمی متصل باشد وصل شوید . به عنوان مثال اگر USB شما در اداره به سیستمی متصل باشد می توانید به کمک این نرم افزار به USB از طریق اینترنت متصل شوید و دستور های لازم را برای ان ارسال کنید . این USB ها می توانند هر نوع وسیله ای مانند موس ، کیبرد ، هارد ، فلش و … باشند . یکی از ویژگی های بسیار عالی این نرم افزار امکان متصل شدن به سیستم عامل های مختلف است و همچنین از تمامی ویندوز سرور ها نیز پشتیبانی می کند . همچنین قادر خواهید بود تا سطح دسترسی های مختلفی تعیین کنید تا کاربران به صورت شبکه بتوانند از آن استفاده کنند .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب

Ashampoo Snap | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار تصویر برداری از محیط ویندوز Ashampoo Snap 7.0.2

در بسیاری از مواقع نیاز پیدا می کنیم که از اتفاقات سیستم خود فیلم تهیه کنیم و یا عکس از یک ارور را در اختیار شخصی قرار بدهیم تا بتواند به ما کمک کند . راه های ساده ای برای این کار وجود دارند اما اگر نیاز به مقداری امکانات بیشتر داشته باشید می توانید از نرم افزار Snap شرکت Ashampoo استفاده کنید . به وسیله این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا از صفحه ویندوز خود فیلم و یا عکس تهیه کنید و آن را با مقداری ویرایش و یا به همان صورت در اختیار دوستانتان قرار بدهید . همچنین می توانید به وسیله این نرم افزار فیلم های آموزشی تهیه و به صورت مستقیم توسط خود نرم افزار به اشتراک گذاری آن ها بپردازید . و یا می توانید از بازی های خود ویدئو کلیپ هایی تهیه کنید تا دوستانتان از دیدن آن لذت ببرند . امیدواریم این نرم افزار قادر باشد بخشی از نیاز های شما را برطرف کند .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب

AIMP | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار پخش حرفه ای موسیقی AIMP 3.55 Build 1332

اگر یکی از افرادی هستید که بسیار به گوش دادن به موسیقی علاقه دارید و در روز زمان زیادی را برای این کار مصرف می کنید ، این نرم افزار مخصوص شما ساخته شده است . نرم افزار AIMP یکی از محبوبترین نرم افزار های پخش موسیقی برای علاقه مندان به موسیقی است که با محیط جذاب و کیفیت بسیار عالی خود موفق شده تا در دل کاربران جایی برای خود باز کند . این نرم افزار تمامی فرمت های صوتی را با کیفیت بسیار بالا و به صورت لیست برای شما پخش می کند تا شما بتوانید از موسیقی نهایت لذت را ببرید . همچنین قادر خواهید بود تا تنظیمات و تغییراتی در صدا انجام دهید تا آنچه می خواهید را به دست آورید . همچنین از امکانات جانبی این نرم افزار می توان به قابلیت ضبط صدای کامپیوتر و یا رادیوی اینترنتی اشاره کرد که به از امکانات مفید و دوست داشتنی این نرم افزار هستند . اگر شما هم علاقه بسیاری به گوش دادن به موزیک های مختلف دارید پس این نرم افزار بی نظیر را از دست ندهید .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

alt="91773382717794384006.gif" />
ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 18 دی 1392برچسب:, | 11:30 | نویسنده : عاشق خسته |

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد